Skala fra kundeundersøkelse
Foto: Tumisu / Pixabay

Bates kundeundersøkelse 2022: Svar og vinn en gartner!

Torsdag 27. oktober 2022 sender vi ut årets kundeundersøkelse på e-post til deg som er styreleder.

Tekst: Cecilie Birkeland
Publisert: 20.10.2022

Dine tilbakemeldinger er en viktig rettesnor for oss i Bate. Hvert år gjennomfører vi en undersøkelse blant våre forretningsførselskunder for å måle hva som fungerer og hva vi kan gjøre bedre. Undersøkelsen blir sendt ut på e-post torsdag 27. oktober til alle styreledere. E-posten kommer fra Bates samarbeidspartner INNSIKT (avsenderadresse: trygve@innsikt.no).

– For å kunne gi alle best mulig oppfølging i etterkant, har vi valgt å gjennomføre den som en åpen undersøkelse. Det betyr at vi i Bate kan se hva hver enkelt styreleder har svart, forteller Liv Marie Stangeland, leder for kunderådgivning i Bate, og legger til:

– Dette gjør vi fordi det er viktig for oss å lytte til kundene våre. Vi tar gjerne kontakt i ettertid for å følge opp punkter vi kan gjøre bedre.

Vinn gartner!

For å gjøre det ekstra kjekt å svare, blir det trukket ut en vinner blant alle som deltar. Premien er en gartner fra Bate for én dag. Benytt sjansen til å friske litt opp i borettslaget nå eller når våren nærmer seg!

Svarfrist: 15. november.

Dom Hocken, gartner i Bate
Bates gartnertjenester

Vi tar oss av alt fra faste vedlikeholdsoppgaver til oppgraderinger av park- og uteareal.

Les hva vi kan hjelpe med