Elbillader som stikkes i bil

Automatisk betalingsløsning for ladeanlegg i boligselskap

Lyses Ladetjeneste gir beboerne full oversikt over eget ladeforbruk i sanntid og sikrer rettferdig fordeling av kostnadene. Løsningen vil erstatte Bates manuelle avregningsløsning (a konto), og derfor er det lurt å komme i gang allerede nå.

Dette bør styret vite om Lyses Ladetjeneste

Ladebokser fra Lyse

Derfor bør styret velge ladetjeneste fra Lyse

  • Inkluderer betalingsløsning og 24/7 brukerstøtte.
  • Beboer belastes automatisk etter hver lading.
  • Beboer får full kontroll over forbruk i app – dag inn og dag ut.
  • Presis måling av forbruk, ingen manuelle feil.
  • Ressursfrigjørende for styret.
  • Ingen faste kostnader for boligselskapet.
  • Aldri mer manuell avregning eller a konto innbetalinger.
Kvinne ser på Lyse appen

Slik fungerer det

1) Lyse implementerer løsningen i boligselskapets ladeanlegg.

2) Styret setter en kWt pris for selve ladingen (Lyse bistår med å finne riktig pris).

3) Beboerne plugger i ladekabelen, og registrerer lading i Lyse Lading-appen eller med ladebrikke.

4) Når ladingen er avsluttet, belastes beboeren automatisk for ladebeløpet. Ladeøkten kan også stoppes i appen.

5) Lyse fakturerer beboeren et månedssbeløp for tjenesten, og overfører innsamlet betaling til boligselskapets konto.

Varmeovn radiator

Hva med oppvarming og varmtvann?

Energiservice fra Lyse er en tjeneste som sørger for månedlig individuell måling, fordeling og fakturering av fjernvarme og varmtvann til den enkelte boenhet.

I likhet med Lyses Ladetjeneste gir Energiservice beboerne full oversikt over eget forbruk til enhver tid, og kostnadene blir fordelt etter faktisk forbruk. Les mer om Energiservice her.

Få mer informasjon og tilbud

Fyll ut skjemaet under, så blir du kontaktet av Lyse. Da vil de også kunne fortelle deg mer om tjenesten. Du binder deg ikke til noe ved å sende inn skjemaet.