Illustrasjon av pc og kaffekopp på bord
Foto: Belinda Cave / Pixabay

Nå kan du gi Bate tilgang til å se Portalen

Nå kan du gi rådgiveren din i Bate full tilgang til Portalen. Da ser vi nøyaktig det samme som deg, og kan gi deg bedre og raskere hjelp.

Tekst: Cecilie Birkeland
Publisert: 18.10.2022

Rådgiveren din kan i dag se data som ikke er skapt av styret – for eksempel økonomi og informasjon om borettslaget. Men, noen ganger får vi spørsmål om andre deler av Portalen – som e-postverktøyet eller dokumentlagring. Dette er informasjon dere aktivt må gi oss tillatelse til å se – og nå kan du enkelt gjøre det i Portalen ved behov.

For å få opp valget om å gi Bate tilgang til Portalen, må du først klikke på navnet/bildet ditt – øverst til høyre når du er logget inn i Portalen. Deretter velger du Innstillinger. Det tar deg til den siden hvor du kan gi rådgiveren din full tilgang til Portalen.

Slik ser siden ut:

Innstillinger i Portalen

Viktig!

Når du gir rådgiveren full tilgang til Portalen, vil han/hun kunne se all dialog dere har hatt via e-post/SMS-løsningen, alle dokumentene dere har lagret i Portalen, og styremøtene dere har gjennomført – i tillegg til alle andre menypunkter. Vi oppfordrer deg derfor til å sjekke om de andre styremedlemmene synes det er ok, før du åpner tilgangen.

Hva er hensikten?

Når du har spørsmål om bruk av Portalen, er den raskeste og enkleste måten å hjelpe deg på at vi ser det samme som deg. Styret kan skru tilgangen på og av når dere måtte ønske.

Snarvei til Portalen

Ta snarveien:

Logg inn på Portalen