illustrasjoner av datamaskin og mobil

Vi pusser opp Min side og Bate-appen

Bate jobber hele tiden for at du skal få så stor glede av medlemskapet ditt som mulig. Derfor er ny Min side og app på vei. I mellomtiden medfører dette dessverre noen ulemper for våre brukere.

Tekst: Kristian Ekeland
Publisert: 13.5.2021

Dette skjer:

⭐En ny og mer brukervennlig Min side på bate.no lanseres 8. juni 2021

📱Ny medlemsapp kommer tidlig høst 2021 (du behøver ikke slette nåværende app, da denne vil bli oppdatert til nyeste versjon høsten 2021).

Hva betyr dette for meg?

Før de nye funksjonene er på plass kommer det dessverre til å være litt rotete, slik det gjerne blir når man pusser opp. Dette betyr:

Begrensede funksjoner på Min side på bate.no

I perioden 26. mai - 7. juni vil følgende funksjoner være berørt når du logger på Min side fra bate.no:

➡️Du kan ikke overføre bonus til din bankkonto fra Min side i nettleseren din. Vil du ikke vente til 8. juni med å ta ut din utestående bonus, ber vi deg gjøre dette innen 26. mai. Du kan fremdeles spare bonus i berørt periode, les mer lenger ned.

➡️Det vil ikke være mulig å legge til nye betalings-/bankkort for bonusregistrering.

➡️Det vil ikke utstedes nye medlemskort/-nummer i perioden 26. mai - 7. juni (medlemmer som melder seg inn i denne perioden vil få tilsendt et midlertidig medlemsbevis som de kan bruke når de handler hos våre partnere).

Begrensede funksjoner i appen

I perioden 26. mai frem til ny app blir oppdatert i høst vil følgende funksjoner være utilgjengelig i appen:

➡️Oversikt over, samt uttak og transaksjoner av bonus

➡️Tilgang til Min side inne i appen

Du vil fremdeles kunne spare bonus i den berørte perioden.

Dersom du allerede har registrert bank/-kredittkortet ditt på Min side:

➡️Bonus vil fremdeles registreres som normalt i perioden 26. mai - 7. juni.

Dersom du ikke har registrert bank/-kredittkortet ditt på Min side:

➡️For å få krav på bonus opptjent i perioden 26. mai - 7. juni må du ta vare på kvitteringene du får når du handler hos våre partnere. Vi vil refundere skyldig beløp til din konto når du fremlegger kvitteringene.

Vi beklager ulempene dette medfører, men er sikre på at den nye løsningen vil gjøre deg som medlem fornøyd.

Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter for eventuelle spørsmål.