Par på togstasjon med bate sitt medlemskort i hånden

Tekst: Alise Lea Tiller   Publisert: 05.01.18

 

I 2017 handlet Bate sine medlemmer for nesten 30 millioner kroner mer enn året før. 

Ny rekord

- Den sterke økningen i bruk av medlemskortet tyder på at våre medlemmer er fornøyd med fordelene de får. Vi fortsetter med å forhandle frem gode rabatter på vegne av medlemmene, sier administrerende direktør Paul Boxill i Bate boligbyggelag.

Aldri før har medlemmer i Bate handlet for så mye på medlemskortet. Til sammen har medlemmene fått 4,5 millioner kroner i bonus i løpet av 2017, som betyr penger direkte overført til bankkontoene sine.

Se alle fordelene du får som medlem i Bate her.

Ivrig julehandel

Av cirka 52 000 medlemmer var det 15 000 som brukte medlemskortet i 2017, en økning på 3000 fra 2016.

- Fortsatt er det stort potensiale blant alle medlemmene som ikke bruker kortet. Mange medlemmer går glipp av gode tilbud og fordeler, sier Boxill. 

 

Portrettfoto av Paul Boxill administrerende direktør i Bate boligbyggelagAdministrerende direktør Paul Boxill i Bate boligbyggelag.

 

Bare i desember brukte 6000 medlemmer kortet minst én gang. I desember handlet Bate sine medlemmer for totalt 9,6 millioner kroner, en økning på hele 2,6 millioner fra desember 2016.

Medlemmene som handlet i desember fikk totalt 482 000 kroner i bonus kun den måneden.

 

Du trenger ikke vise medlemskortet i butikken hvis du har Bate sin app på mobilen. Slik laster du den ned.


Medlemskortets omsetning i millioner

2017: 91

2016: 63

2015: 36

2014: 25

 

Kommer nye avtaler i 2018

Bate forhandler med flere spennende aktører om samarbeid i fordelsprogrammet. Følg med på Bate sin hjemmeside, blogg og Facebookprofil for å holde deg oppdatert.

I 2017 fikk Bate 18 nye avtaler i fordelsprogrammet, som for eksempel DNB, Lyse, Intersport, Coffeeberry, Stavanger Turistforening og La Chinata. Medlemmene bruker medlemskortet mest hos POWER, G-MAX, Bohus og Monter. 

 
 

Til Batebloggen